Mødebookning (attackdag)
Kl. 8.30: Fællesmøde, hvor vi gennemarbejder følgende emner:
Hvordan forbereder vi bedst et canvasopkald? Hvordan sikrer vi en individuel indgangsvinkel til hver kunde? Hvordan skaber vi hurtigt værdi i telefonen, så kunden ikke taber interessen med det samme? Hvordan bliver vi bedre til stemmebetoning og ordvalg, når mødet skal bookes? Hvordan får vi mødet i kalenderen, når vi har haft en god samtale i telefonen?
Kl. 12.20: Frokost
Kl. 13.00: Samling igen og opladning til 2. halvleg
Kl. 13.15: Sælgerne fortsætter afprøvning af værktøjerne i praksis og ringer til de medbragte kundeemner.
Kl. 15.15: Pause
Kl. 15.30: Fælles samling, hvor vi gennemarbejder følgende:
Hvad har vi lært om mødebookning i dag?
Hvad har været de gode eksempler
Hvad skal vi blive bedre til fremadrettet
Hvordan holder vi i fremtiden fast i de ting, Coachers har bidraget med i dag?
Kl. 16.15: Afslutning
Som du kan se i programmet, så er aktiviteten en blanding af teori og praksis. Vi har gode erfaringer med denne aktivitet, da salgsstyrken står sammen om opgaven, og generelt bliver der booket mange møder på disse dage. Dagen kan efterfølgende gennemføres af salgslederen selv med jævne mellemrum og kan suppleres senere igen med en gentagelse med Coachers.
PS: For at sikre udbytte på dagen er det vigtigt, at salgslederen sikrer, at hver sælger har tilstrækkeligt med emner med til dagen (gerne mellem 25-50), da sælgeren ellers hurtigt taber momentum.