Go’ service kan ikke downloades!
Et foredrag der er relevant for alle i virksomheden, der har til opgave at skabe en stærk serviceoplevelse i topklasse. Service er i dag en afgørende konkurrenceparameter i en tid, hvor den digitale verden har overtaget meget omsætning. Foredraget leveres af adfærdsentusiasten Sanne B. Foredraget tager særligt fat i følgende emner:
- Kundeservice handler IKKE om teknikker, men snarere om hjerte og holdninger til de mennesker, der køber dine ydelser, og dette skal gennemsyre hele kundeoplevelsen.
- Indsigt i hvordan du og din virksomhed kan føle og udvise en særlig lyst til at gå den ekstra mil over for kunden og dermed sikre en sublim kundeoplevelse.
- Indsigt i at enhver kundeoplevelse i den sidste ende er irrationel og meget styret af følelser.
- Indsigt i hvordan du skaber en relation, som styrker kundens lyst til at komme igen.
- Indsigt i hvordan du og dit team står sammen og stiller krav til hinanden hver dag om at skabe den bedste kundeoplevelse, så vi aldrig blot nøjes med “godt nok”.
Varighed: 1½ – 3 timer
Sanne B er en sand energibombe og brænder igennem på en både humoristisk og seriøs måde. Sanne B inddrager alle deltagere i debatter og dialoger på en meget interaktiv, sjov, udfordrende og samtidig lærerig måde. Inden foredraget vil Sanne B tage en grundig dialog med dig om netop din business, så foredraget bliver relevant for deltagernes hverdag.