Hall of fame – salgsledelse
Hall of fame er en måde at skabe ekstra stolthed og motivation på i salgsafdelingen. Det handler om at skabe en visuel kultur, der arbejder med titler, klubber og rekorder. I begrebet ligger, at du som salgsleder fokuserer på at skabe incitament til at yde det ekstra, fordi sælgeren på den måde ikke kun tjener penge, men også bliver en del af historien i virksomheden. Hall of fame kan gøres på rigtig mange måder, men afgørende er, at du finder den stil og de metoder, der passer bedst til dig og din virksomhed.
Læringsemner:
- Idéer til hvilke titler og målpunkter, du oplagt kan indføre i din Hall of fame-kultur
- Idéer til salgskonkurrencer, der kan skabe ekstra motivation hos et team som helhed
- Idéer til salgskonkurrencer, der kan skabe ekstra motivation hos individet
- Evne til at kunne motivere med både Hall of fame og salgskonkurrencer, så du kan ramme alle forskelligheder i din salgsgruppe
- Idéer til, hvordan du visuelt skaber effekt med både Hall of fame og salgskonkurrencer