fbpx

Forberedelse af møder B2B

Én ting er, at du er i stand til at booke et rigtigt godt møde med en ny potentiel kunde, en anden væsentlig ting er, at du også er i stand til at forberede dig optimalt til et kundemøde, så du opnår succes med mødet.

Læringsemner:

  • Opbygning af en relevant og god strategi for et møde, som er med til at sætte vejen for det, sælgeren vil gøre på mødet
  • Opbygning af en praktisk tjekliste til et kundemøde, som sikrer de rette forudsætninger for et godt møde
  • En professionel “klargøring” af kunden til mødet, så kunden også ved, hvordan han/hun forbereder sig bedst, således at mødet bliver så godt som muligt
  • Indsigt i, hvordan sælgeren sætter sig mentalt bedst op til et møde for at sikre fokus, nærvær samt en positiv tilgang til mødet
  • Opbygning af en taktisk tjekliste til et kundemøde, hvor sælgeren lærer, hvilke ting han/hun med fordel kan søge viden om inden mødet. Alt sammen for at sikre, at sælgeren får et “forspring” og kommer til at fremstå professionel
  • Evne til at anvende sociale medier mere effektivt i sælgerens forberedelse